C. szczególne : Blizna u dołu brzucha oraz niewielka blizna na ręce, blizny na piersi po jadzie akromantuli, ciemnogranatowe blizny na lewym ramieniu; obrączka z czarno-zielonej muszli; runa agliz na lewym nadgarstku
Smog nad Wyspami coraz bardziej się rozprzestrzenia, zdaje się osiadać dosłownie wszędzie, zupełnie, jakby zamierzał wcisnąć się w każdą dziurę, jakby zamierzał przemknąć pod progami domostw, wsunąć się do każdej jamy i legowiska dzikiego stworzenia, jakby każdy przedmiot miał się delikatnie mienić. Pył zdaje się skrzyć w słońcu, lśni w blasku księżyca, a nawet jaśnieje pośród ciemności. Nie ma od niego odwrotu, jest bowiem dosłownie wszędzie, dominując w krajobrazie, tworząc bajkową przestrzeń.
Halucynacje, które do tej pory dotknęły ledwie kilka osób, zdają się rozlewać na cały czarodziejski świat, pochłaniając coraz więcej istnień. Nie ma ucieczki od pyłu, próbującego zdominować całą przestrzeń, nie ma również ucieczki od konsekwencji zbyt długiego przebywania w tym smogu...
Zasady i dodatkowe informacje
•W każdym rozpoczynanym od 1 marca wątku (również w jednopostówkach, wątkach w pracy, lekcjach, spotkaniach kół naukowych, etc.) należy umieścić wynik rzutu kością literową, który określa, czy postać będzie mierzyła się z halucynacjami wywołanymi pyłem, czy też nie. Jeśli wylosujecie samogłoskę - musicie je uwzględnić, a jeśli wylosujecie spółgłoskę halucynacje was nie dotykają. Uwaga: kostkę tę rzuca każda postać biorąca udział w danym wątku.
•Powyższego rzutu nie należy wykonywać dla wątków, które mają miejsce na feriach w Himalajach! Dotyczy on nowych wątków rozpoczynanych na terenie Anglii.
• Opis halucynacji w danej sesji możecie rozpisać na wszystkie posty, choć nie musicie. Wystarczy, że uwzględnicie je w jednej swojej odpowiedzi, zwracając na nie szczególną uwagę. Uwaga: pamiętajcie, że są to halucynacje, a zatem to, co się w nich dzieje, widzicie jedynie wy!
• Żeby dowiedzieć się, jakie będą towarzyszyć wam halucynacje, musicie dokonać rzutu jedną kością tarota. W przypadku, w którym po raz kolejny wypadłby wam ten sam scenariusz, możecie dokonać przerzutu kości na halucynację.
• Poniżej umieszczono scenariusze halucynacji:
Scenariusze:
0 - Głupiec: Czujesz cudowny zapach. Jest ucieleśnieniem wszystkiego, czego pragniesz, najlepszego, najwspanialszego jedzenia na świecie. Zniewalająca, wywołująca ślinienie woń, nie chce opuścić cię nawet na chwilę, a ty zwyczajnie musisz coś zjeść! Tylko nic nie będzie dla ciebie dostatecznie smaczne.
1 - Mag: Mówi się, że grzyby rosną jak szalone po deszczu. Problem polega na tym, że na pewno nic nie padało, a ty dookoła siebie dostrzegasz kręgi z niewielkich, kolorowych grzybów, które zdają się wyskakiwać gdzie się nie obejrzysz. Może powinieneś wejść w jeden z kręgów?
2 - Kapłanka: Las? To właściwie wąwóz w lesie, jesteś pewien, chociaż nie do końca wiesz, kiedy się w nim znalazłeś. Nad tobą szumią drzewa, śpiewając dobrze znaną sobie pieśń, ale ty jej nie rozumiesz. Czujesz jednak, że przed tobą znajduje się coś, co cię przyzywa, jakieś miejsce, którego nie jesteś w stanie zobaczyć.
3 - Cesarzowa: Do twoich uszu dolatuje chichot. Niezbyt przyjemny, musisz przyznać, a ty obracasz się pospiesznie, jednak za tobą nikogo nie ma. Właściwie, będąc dokładnym, to nie ma tutaj absolutnie nikogo, tylko ciemność, która gwałtownie cię pochłania, pozostawiając się na długą chwilę w całkowitej nieświadomości.
4 - Cesarz: Słyszysz muzykę i to nie byle jaką, ale taką, która natychmiast porywa cię do tańca. Nie da się ciebie zatrzymać, po prostu wirujesz, po prostu chcesz mknąć przed siebie, niosąc ze sobą jakąś szaloną radość, jaka nie jest w stanie od ciebie odstąpić. Przepełnia cię całego!
5 - Kapłan: Zaczynasz odczuwać pewien niepokój, choć nie wiesz do końca, czym jest on wywołany. Przynajmniej do chwili, w której zdajesz sobie sprawę, że musisz przekroczyć most, a żeby tego dokonać, musisz pokonać znajdującego się po przeciwnej stronie czarodzieja. Uważaj, bo to oznacza, że pora się bronić.
6 - Kochankowie: Och, nie jesteś tutaj sam. Ktoś do ciebie szepcze, zapewniając, że już na ciebie czekają, że on na ciebie czeka, a ty z jakiegoś powodu zaczynasz odczuwać dziwną ekscytację na samą myśl, że musisz spieszyć się… na bal!
7 - Rydwan: Znajdujesz leżącą na ziemi czapkę, która aż się prosi o to, żebyś ją założył. Kiedy to robisz, stajesz się niewidzialny, masz wrażenie, że coś cię przyzywa, a gdy w końcu ściągasz czapkę, ta znika, jak i twoja pamięć z ostatnich chwil.
8 - Moc: Teleportowałeś się, użyłeś sieci fiuu, a może po prostu byłeś na spacerze - bez względu na rodzaj transportu, twoje ubrania zmieniają się, stają się zwiewne, jakby bajkowe, a ty masz niezwykły humor i śmiejesz się ze wszystkiego.
9 - Pustelnik: Czy pamiętasz, gdzie miałeś iść? Stoisz na soczyście zielonej trawie i nie wiesz, dokąd zmierzałeś, co chciałeś zrobić. Wiesz za to, że z pewnością odzyskasz pamięć, gdy tylko zaczniesz się rozbierać, ale czy to na pewno dobre wyjście?
10 - Koło Fortuny: Całkiem nieoczekiwanie rodzi się w tobie potrzeba zrobienia czegoś złego. Czegoś, czego normalnie byś nie zrobił, czegoś, co okaże się paskudnym psikusem. Chęć ta nie minie, tak długo, jak długo nie zrobisz czegoś wbrew sobie.
11 - Sprawiedliwość: Dookoła ciebie robi się nagle ciemno, zupełnie, jakby zapadła noc. Nieprzenikniona, mroczna, paskudna, taka, w której nie jesteś w stanie nic dostrzec. I nagle coś porywa cię w górę, wywraca do góry nogami, by zadać ci kilka bolesnych ciosów kijem. Sen? Mara? Ale ciało boli cię w miejscach, w których rzekomo zostałeś uderzony, choć przecież ta ciemność trwała ledwie chwilę.
12 - Wisielec: Widzisz przed sobą niewielki strumień, którego woda cudownie błyszczy w promieniach słońca i czujesz, jak wszystko przyzywa cię do niego. Wystarczy, żebyś dotknął tej czarownej wody, a do końca wątku stajesz się niezwykle piękny, piękniejszy od wili.
13 - Śmierć: Wokół ciebie pojawia się wysoka, soczyście zielona trawa, w której masz ochotę się położyć. Kawałek przed sobą widzisz niewielkie drzewo obwieszone kolorowymi wstążkami i otoczone kręgiem z kamieni. Masz ochotę zawiesić na nim swoją wstążkę, ale uważaj, aby nie uszkodzić drzewa! Rzuć k6 gdzie 1 i 6 oznacza, że złamałeś jedną z gałęzi, czego konsekwencją jest pech w kolejnym wątku.
14 - Umiarkowanie: Robisz się nagle senny, powieki ci ciążą i sam nie wiesz kiedy zapadasz w krótką drzemkę. Budzi cię czyjś chichot tuż przy twoim uchu i choć nie dostrzegasz nikogo obok siebie, zauważasz, że jesteś w samej bieliźnie, ze śmieszną czapką na głowie i zielonymi włosami.
15 - Diabeł: Pod twoimi nogami rozlewa się nieoczekiwanie woda. Właściwie zdajesz sobie sprawę z tego, że wchodzisz do sadzawki, a gdy spoglądasz w toń, dostrzegasz na dnie przedziwny, fascynujący zamek. Chcąc lepiej mu się przyjrzeć, klękasz i próbujesz wsunąć głowę pod wodę, tylko po to, żeby uderzyć się z całej siły w czoło. Trafiasz w zdecydowanie twardą ziemię.
16 - Wieża: Robisz krok i czujesz, jak z twojej piersi wyrywa się śpiew i choć nie wiesz, co to za piosenka, śpiewasz ją z radością, zaczynając tańczyć w okręgu. Jeśli się przyjrzysz, dostrzeżesz, że wkroczyłeś do kręgu stworzonego z kamieni. Potrzebna będzie czyjaś pomoc, żebyś mógł się wydostać, zanim padniesz z wycieńczenia.
17 - Gwiazda: Masz wrażenie, że jesteś obserwowany, ale nie dostrzegasz nikogo wokół. Za to gdy próbujesz się odezwać, z twoich ust wydobywają się odgłosy zwierząt hodowlanych. Zaraz po tym słyszysz chichot i czujesz czyjś dotyk na ramieniu, po którym wszystko mija.
18 - Księżyc: Tuż obok ciebie ułożono smakowicie pachnące placki, słodkie, słone, dokładnie takie, jakie najbardziej by ci smakowały. Ich woń jest taka kusząca, że musisz po nie sięgnąć! Jedynie po to, żeby zorientować się, że zbierasz kamienie.
19 - Słońce: Zza twoich pleców dolatuje jakiś krzyk. Masz wrażenie, że jest w nim coś potępieńczego, a może to jakieś ostrzeżenie? Tak czy inaczej, zaczynasz biec przed siebie, jakby ciało samo zareagowało, bez twojego udziału. Gnasz tak długo, aż się nie potkniesz albo nie trafisz na ścianę, orientując się, że wcale nie utknąłeś w wąskim, ciemnym wąwozie.
20 - Sąd Ostateczny: Coś, a może ktoś?, się o ciebie ociera. Masz wrażenie, że po twoich włosach przesuwają się czyjeś palce, zupełnie, jakby ktoś próbował cię pogłaskać, jak psa. Masz chęć za tym podążyć, a może uciec? Niezależnie od tego, co zrobisz, słyszysz, jak ktoś cicho chichocząc, powtarza, że należysz do niego!
21 - Świat: Słyszysz za sobą jakieś głosy, które twierdzą, że obraziłeś ich właścicieli. Niezależnie jednak od tego, czy próbujesz przeprosić, czy wręcz przeciwnie, czujesz po chwili grad ciosów na swoich nogach i ramionach.
• Każdy z rozpoczynających wątek postów, musi zostać opatrzony poniższym kodem:
Kod:
<zgss>Widziadła:</zgss> [url=LINK]wynik rzutu kości literowej[/url] tak/nie <zgss>Scenariusz:</zgss> [url=LINK]wynik rzutu kości tarota[/url]