Niezależnie od wieku i pozycji społecznej każdy czarodziej potrzebuje rozrywek, które pomogą mu się oderwać od obowiązków codzienności. Wśród nich znajdują się gry oraz zabawy czarodziejskie - te dedykowane młodzieży, jak i te typowo przeznaczone dla dorosłych czarodziejów. Wśród tych pierwszych znajdują się: eksplodujący dureń, wyścigi na miotłach, bludger, szkolne pojedynki, gargulki i smocze starcia. Choć dorośli również często grają w te gry to jeśli szukają emocji, możliwości zarobku albo adrenaliny mogą wybrać rozrywki im dedykowane np. grę w krwawego barona, wyścigi samochodowe, astroletkę, therię lub uliczne pojedynki.
Choć większość tych rozrywek można wprowadzić w swojej fabule samodzielnie, to raz na dwa miesiące Mistrzowie Gry będą prowadzili rozgrywki przeznaczone dla określonych grup użytkowników.
Wszelkie informacje na ten temat oraz zapisy będą umieszczane w tym temacie.
Nowy rok obfituje w zupełnie nowe wydarzenia, a jednym z nich jest otwarcie rozgrywek Eksplodującego Durnia, gdzie każdy uczeń Hogwartu, niezależnie od wieku czy doświadczenia z graniem w te karty, ma szansę osiągnąć tytuł Króla Durni, jeśli pokona wszystkich przeciwników w każdym etapie konkurencji. Będzie to okazja do zdobycia atrakcyjnych nagród, a także poznania innych ludzi, więc z pewnością opłaca się spróbować, skoro nic to nie kosztuje.
2. Brać udział w rozgrywkach mogą tylko osoby uczęszczające do Hogwartu (uczniowie oraz studenci).
3. Zgłosić może się dowolna liczba graczy oraz dowolna ilość multikont aczkolwiek tylko podczas trwania zapisów. W trakcie rozpoczęcia rozgrywek nie można się już zgłaszać, aby dołączyć.
4. Czas na odpis dla każdego uczestnika to 48h. Możliwe jest jednorazowe przedłużenie czasu o dodatkowe 24h, jeśli zgłoszona zostanie nieobecność prywatnie do organizatora. Takie krótkie terminy są konieczne, aby gra szła sprawnie i nie przeciągnęła się do paru miesięcy. Jeśli wiesz, że nie będziesz miał na to czasu to niestety, lepiej się nie zgłaszać.
5. Każdy uczestnik (który dotrzyma terminów) zostanie nagrodzony punktem do dowolnej umiejętności do kuferka. Zwycięzcy poszczególnych części rozgrywek (półfinał, finał) otrzymają dodatkowo galeony, przedmioty lub jeszcze jeden punkt. Nagrodą dla pierwszego miejsca będzie także unikatowa odznaka.
6. Grupy będą dobierane losowo. Ich wielkość oraz ilość jest zależna od ogólnej liczby zgłoszeń. Rozgrywki mogą trwać krócej, jeśli tych zgłoszeń będzie mniej.
C. szczególne : leworęczność, Znak zorzy w postaci czerwonej kreski na palcach lewej dłoni, tatuaż kojota na lewym ramieniu,tatuaż fiolki z syreną i sroką na lewym przedramieniu, Telepatyczne połączenie z Brewerem
C. szczególne : Duże, piwne oczy oraz dwa charakterystyczne pierścionki na lewej dłoni: z lisem i z czerwonym klejnotem. Zazwyczaj trzyma się z boku i nie angażuje, jeśli nie musi - nie, że jest nieśmiała, raczej ma wszystko w dupie.
C. szczególne : Piegi; jasne, przenikliwe oczy; spojrzenie zbyt poważne jak na jej wiek. Bardzo rzadko się uśmiecha, a jej słownictwo jest zaskakująco rozbudowane.
C. szczególne : znamię na karku odporne na metamorfo; okulary do czytania, na szyi drewniana zawieszka w kształcie aparatu fotograficznego. Na prawym przedramieniu wielka i paskudna blizna, ukrywana metamorfomagią i ubraniami
Rozgrywki dobiegły końca! Teraz przyszedł czas na otrzymanie feedbacku, który bardzo chętnie poczytam. Co się podobało, co poprawić, co dodać albo co wyrzucić? Jak uważacie? Postaram się wziąć wszelkie propozycje pod uwagę, ponieważ z pewnością jeszcze się na kolejnych rozgrywkach spotkamy (jeśli nie Durnia to będę organizować też inne!!!), dlatego zachęcam do podzielenia się czy było ok. Ale kto wygrał tytuł Królowej Durni? Werble... @Elizabeth Brandon! Nagroda dla zwyciężczyni to 2 punkty do dowolnej umiejętności, unikatowa odznaka, buty do tańca (+1 DA),
nagroda dla drugiego miejsca (@Helen 'Hex' O. Eastwood) to 1 punkt do dowolnej umiejętności oraz koc termiczny z przędzy aksamitnika,
Wśród czarodziejów poczta pantoflowa działa bardzo sprawnie, dlatego do każdego zainteresowanego doszła informacja, że w Dolinie Godryka zaplanowane są rozgrywki Therii. Nie do końca wiadomo, kto jest organizatorem, ale zebrać się należy wieczorem w najbliższy piątek w barze Stary Wilk, gdzie chętni poznają dalsze wytyczne. Pamiętajcie, że Theria bywa niebezpieczna i z pewnością nie powinny w nią grać osoby o słabych nerwach, ale jeśli lubisz dreszczyk grozy i smak przygody, te rozgrywki są właśnie dla Ciebie! Można przychodzić już do baru i z pominięciem kości wydarzeń oczekiwać na rozpoczęcie rozgrywek.
2. Brać udział w rozgrywkach mogą wyłącznie dorośli i studenci.
3. Zgłosić może się dowolna liczba graczy oraz dowolna liczba multikont, aczkolwiek tylko podczas trwania zapisów. Po upłynięciu terminu zapisu wciąż można się zgłaszać na listę rezerwową - nie ma jednak gwarancji na to, że organizator włączy postaci z listy rezerwowych do gry.
4. Czas na odpis dla każdego uczestnika to 48h. Możliwe jest jednorazowe (raz na wszystkie rozgrywki) przedłużenie czasu o dodatkowe 24h, jeśli zgłoszona zostanie nieobecność prywatnie do organizatora. Osoby z listy rezerwowej będą miały 24h na odpis.
5. Każdy uczestnik (który dotrzyma terminów) zostanie nagrodzony punktem do dowolnej umiejętności do kuferka. Zwycięzcy poszczególnych części rozgrywek (półfinał, finał) otrzymają dodatkowo galeony, przedmioty lub jeszcze jeden punkt. Nagrodą dla pierwszego miejsca będzie także unikatowa odznaka.
6. Brak odpisu w regulaminowym czasie będzie skutkował konsekwencjami fabularnymi oraz utratą połowy galeonów z konta.
Zgłoszenia
Kod do zgłoszeń:
Kod:
<zgss>Postać:</zgss> wpisz
Zgłoszeń można dokonywać do 12.04 do godziny 19:00!
C. szczególne : Zawsze ubrany na czarno w strój zakrywający wszystko prócz dłoni i głowy. Prawie nigdy się nie uśmiecha, za to wiele emocji można wyczytać z jego spojrzenia.
C. szczególne : wzrost, a oprócz tego sporo mniejszych i większych blizn, z których każda ma swoją historię. Na prawym ramieniu ma tatuaż przedstawiający wydrę.
C. szczególne : krwawa obrączka na serdecznym prawym palcu, tatuaż chińskiego smoka na lewej ręce, runa jera na karku, blizny na łydce i na plecach, łagodny uśmiech